~Followers~

Saturday, August 13, 2011

::: Baju Raya :::

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarokatuh

Kali ni nak cerita pasal baju raya la pulak..cerita disebalik baju raya ni,sebenarnya aku terbeli baju ni tanpa tak disengajakan (tak sengaja???) kire tak sengajalah sebab perancangan awal tak nak beli lagi baju raya..ingat nak beli telekung je aritu untuk pakai tarawih malam2..tub tub masa dok sibuk mengusya telekung2 tetiba terpandang pulak satu warna yang memukau pandangan mata ku (cewah skima lak ayat hehehe..)


Serius nork..cantik pulak warna kuning baju tersebut..diseliputi pulak manik2 yang memukau...tak caye??? nanti aku upload pic baju raya tu...


         :::::  Baju raya tahun 2011 :::::

Ha...dah upload dah...amacam???cantik tak???? (cakap cantik cepat!!!!)keh keh keh...dari pandangan mata aku cantik la...tak taw la korangkan..Sebenarnya aku beli baju dengan harga yg saaaaaaangatlah murah daripada harga asal..hehehe...kenapa murah?ni lah nak citer ni..


Nilah yang untungnya badan kecik-kecik molek macam aku ni..aku beli baju ni ikut saiz budak 14 tahun miahahahahah... harga pun harga kanak2lah..miahahahahah....untung RM80 hengget daripada harga dewasa nork...harga sebenar takyahlah bagi tahu...teke2 sendiri sudahlah ye...tapi tudung tak beli lagilah...tapi kalau beli tudung kuning (atas sampai bawah kuning???) dah macam mambang kuning la pulak..(taknak arrrr) ermmm dok pikiaq nak beli tudung yang boleh di matchkan dengan kuning...nanti2lah pikir..lambat lagi pon nak raya..Oklah sampai sini dulu cerita baju raya aku tahun ini..kita jumpa lagi di entry yang seterusnya...
Assalamualaikum............









2 comments: